KamerMuziek Contact

Nieuwsbericht KMC 2013-2 (03/03/2013)

3 maart 2013

Nieuwsbericht van KMC 2013-2

In 2013 één Kamermuziekweek
Helaas zijn er te weinig deelnemers om Kamermuziekweek 2 te kunnen laten doorgaan. Omdat begonnen moet worden met de indeling van de ensembles en de locatie op tijd moet worden geannuleerd, heeft Kamermuziekcontact besloten in 2013 alleen Kamermuziekweek 1 te organiseren. Deze week is met 64 deelnemers goed bezet. Gelukkig konden de meeste deelnemers van week 2 ook naar week 1 komen. Er kan door hen dus ook volop muziek gemaakt worden.
Wie nog wil inschrijven voor week 1, moet eerst contact opnemen om te bekijken of er nog mogelijkheden zijn. www.kamermuziekcontact.nl

Voorbereidingen voor Kamermuziekweek 1-2013
De voorbereidingen voor Kamermuziekweek 1-2013 zijn in volle gang. Wie zich heeft ingeschreven met een eigen ensemble, weet al voor een deel wat er gespeeld wordt, de anderen moeten nog even wachten hoe de ensemble-indeling uitvalt. Natuurlijk wordt zo veel mogelijk met wensen rekening gehouden, maar niet alles is mogelijk.
Half maart wordt al aan de pianisten doorgegeven welke werken zij kunnen gaan studeren.
Begin mei worden de gegevens en de muziek naar de andere deelnemers gestuurd.
Eind maart wordt de ensemble-indeling op de website geplaatst. www.kamermuziekcontact.nl 

Kamermuziekcontact zoekt een secretaris (M/V)
Het bestuur van Kamermuziekcontact is op zoek naar een enthousiaste muzikant die het ook leuk vindt in het bestuur de functie van secretaris op zich te nemen. Twee keer per jaar, in het najaar en voorjaar, komt het bestuur bij elkaar voor de voorbereiding van de kamermuziekweken van dat jaar. Daar tussenin werkt de secretaris aan het administratief afwerken van de afgelopen kamermuziekweek en de voorbereiding voor de nieuwe weken. Dit in nauwe samenwerking met het bestuurslid dat de organisatie van de kamermuziekweken vorm geeft.
Wat wordt er van de secretaris verwacht?
·         Zelfstandig en nauwkeurig de administratie bijhouden
·         Kunnen werken met Words, Excel en liefst ook Acces
·         Contacten met Huismuziek onderhouden
·         Externe contacten onderhouden
·         Vergaderingen voorbereiden en agenda opstellen
·         Verslag van de vergaderingen maken
De communicatie met de andere bestuursleden en de externe relaties loopt zo veel mogelijk via mailberichten. De hoeveelheid benodigde tijd voor deze functie is afhankelijk van de tijd in het jaar. De maanden februari, maart en april geven de meeste werkzaamheden, maar een ochtend of dag per week is meestal voldoende.
Ben je geïnteresseerd in deze functie, neem dan contact op met:
René de Vos, 075-6170644, 06-46606335, r.j.devos@live.nl 
of
Pauke Sprenger, 023-5311681, 06-20972446, pauline.sprenger@hetnet.nl 
Wil je geen secretaris worden, maar wel in het bestuur plaatsnemen, neem dan ook contact op.

Informatie: www.kamermuziekcontact.nl

  schrijf nu in voor de kamermuziekweken 2013 >>  

Secretariaat: Paulus Potterhof 18 | 1506 JX Zaandam | T (075) 6170644 | info@kamermuziekcontact.nl  | www.kamermuziekcontact.nl

Wilt u uw adres wijzigen? klik hier,  of uitschrijven? klik hier
Als deze nieuwsbrief niet goed wordt weergegeven kunt u deze ook online bekijken
Deze nieuwsbrief is verstuurd met online-mailinglist